..

30 Ekim 2014 Benim Kuaförüm Full İzle -30 Ekim Benim Kuaförüm Star Tv İzle - 30.10.2014 Benim Kuaförüm İzle

30 Ekim 2014 Benim Kuaförüm izlemek için linke tıklayınız

30.10.2014 Star Tv Benim Kuaförüm izlemek için linke tıklayınız

Benim Kuaförüm geçmiş  programlar için linke tıklayınız

(linkler youtube.com'dan alınmaktadır,videolar youtube com adresine yüklendiğinde aktif hale gelecektir.)

Değişim “Benim Kuaförüm”de başlıyor. Her hafta 5 kuaförün yeteneklerini konuşturacağı bu yarışta en güzel değişimi yapan, rakiplerinden en yüksek puanı alan , haftanın birincisi olacak. Kuaförler hiç tanımadıkları birini 3 saat içerisinde tepeden tırnağa baştan yaratacak. Saçtan makyaja, kıyafetten takıya her detayın değişeceği bu yarışmada zevkler ve yetenekler çok konuşulacak. 
Benan Bal’ın sunduğu bu reality showda, hafta içi her gün bir değişime şahit olacaksınız. Her gün bir kuaförün salonuna misafir olacak, kadınların güzellik sırlarına şahit olacak, en son trendleri yakalayacaksınız.  Ancak haftanın sonunda misafirini memnun eden değil, rakiplerine yarattığı imajı beğendiren kuaför kazanacak. 
Bu günlerde sokakta giderken dikkatli olun kuaförlerimiz her an sizi de değişime ikna edebilir. Kuaförlerimizin elinde imajınız sil baştan yaratılabilir .

Etiketler: , , , ,

HaberGazi.blogspot.com:
Haber Gazi, haberler, dizi tekrarları izleyin, yarışma tekrarları izleyin,gündemin özeti, fullhd filmler,film yorumları, haftalık burç yourumları,yemek tarfileri sitesi