..

16 Ocak Benim Hala Umudum Var İzle - 16.01.2014 Benim Hala Umudum Var Full İzle - Benim Hala Umudum Var 16 Ocak 2014 Full İzle

16 Ocak 2014 Benim Hala Umudum Var Full İzlemek için linke tıklayınız

Benim Hala Umudum Var Son Bölümü İzlemek için linke tıklayınız

Hayatını üvey babası ve üvey abisinin baskıcı tutumları altında evden işe işten eve düzeninde yaşayan bir kız olan Umut ile hayatını zengin ailesinin tek çocuğu olmanın verdiği rahatlık ve ayrıcalıklar ortamında yaşayan Ozan’ın yaşamları bir partide tanıştıktan sonra tamamen değişir. Ozan ilk görüşte aşık olduğu Umut’la yakınlaşabilmek için gerçek kimliğini saklayarak Umut’un çalıştığı kuaför salonunda çalışmaya başlar. Başlarda Ozan’a mesafeli davranan Umut zaman içinde Ozan’ın kendisine olan ilgisine ve kendisi için yaptıklarına kayıtsız kalamaz ve ona aşık olur.


Etiketler: , , , ,

HaberGazi.blogspot.com:
Haber Gazi, haberler, dizi tekrarları izleyin, yarışma tekrarları izleyin,gündemin özeti, fullhd filmler,film yorumları, haftalık burç yourumları,yemek tarfileri sitesi