..

23 Haziran Misafir Ol Bana Tekrar İzle - 23.06.2014 Misafir Ol Bana Full İzle - Misafir Ol Bana 23 Haziran Online İzle

23 Haziran 2014 Misafir Ol Bana yemek programı izlemek için linke tıklayınız

Misafir Ol Bana programına katılmak için linke tıklayınız

Misafir Ol Bana 23 Haziran 2014 bölümünü izlemek için linke tıklayınız

Videolar youtube.com dan alınmaktadır, linkler video yüklendiğinde aktif edilecektir.

Türkiye en misafirperver çiftini arıyor!
En iyi misafiri ben ağırlarım diyorsanız, gözünün içine bakıp misafirimin isteklerini anlarım diyorsanız Misafir Ol Bana tam size göre!...

Misafir Ol Bana'da üç gün boyunca üç çift yarışıyor. Her günün sonunda ev sahibi çift, konuk ettikleri çiftler tarafından misafirperverlik ve yaptıkları yemeklerle değerlendiriliyor. Üç günün sonunda ise en yüksek puanı alan çift, göz kamaştıran bir otomobilin sahibi oluyor.














Etiketler: , , , ,

HaberGazi.blogspot.com:
Haber Gazi, haberler, dizi tekrarları izleyin, yarışma tekrarları izleyin,gündemin özeti, fullhd filmler,film yorumları, haftalık burç yourumları,yemek tarfileri sitesi