..

Bana Herşey Yakışır 117. Hafta Konsepti - 117. Hafta Yarışmacıları 9-13 Aralık 2013

Bana Herşey Yakışır 117. Hafta Konsepti - 117. Hafta Yarışmacıları 9-13 Aralık 2013,bana herşey yakışır 117. hafta yarışmacıları kimler,bana herşey yakışır pazartesi yarışacak yarışmacı, bana herşey yakışır 9 aralık izle

Haftanın konsepti "Kendi Nişanın"

Bana Her şey Yakışır diyen birbirinden  iddialı  5 kadınla yepyeni bir macera başlıyor.
Süre yalnızca 3 saat.
117. hafta için belirlenen bütçe 1000TL
Hedef  ise konsepte göre  haftanın en şık kadını  olmak.
Her hafta farklı bir konsep’tin  konu edildiği yarışmamızda bu haftanın  konsepti; "Kendi Nişanın"...



Yarışmacılarımız elbiseden, ayakkabıya, takıdan, çantaya, makyajdan saç tasarımına kadar 3 saat içerisinde kendilerince en güzel kombinleri oluşturup konsep’te  göre en şık kadın olabilmek ve büyük ödül 10 bin lirayı kazanabilmek için  yarışacak.

Hayatın ve modanın tüm renklerinin buluştuğu, Türkiye’de modanın kalbinin attığı Bana Her Şey Yakışır’da her hafta birbirinden iddialı beş yarışmacı kendilerine verilen bütçeyle haftanın en şık kadını olmak için alışverişe çıkacaklar, seçimler yapacaklar ve birbirlerine puanlar verecekler.

Haftanın en şık kadını olabilmek adına 117. haftada bizimle yarışacak olan yarışmacılarımızın isimleri şöyle;

HÜLYA ÇALIŞ
YILDIZ AKSU
BAHAR MUTLU AYGÖREN
SEMA YILDIZ
ÖZLEM CERRAHOĞLU

Haftanın ilk  günü  yarışacak olan yarışmacımızın  ardından hangi yarışmacımızın yarışacağı gün sonunda  açıklanacak ve sürpriz isim bir sonraki günün yarışmacısı olacak.

Hangi gün yarışacağını bilmeden heyecanla sıranın kendisine  gelmesini bekleyen bu 5 kadın arasından en başarılı konsepti gerçekleştiren acaba kim olacak?

Bana Her Şey Yakışır’ın moda yorumcusu Cengiz Abazoğlu bu konuda neler söyleyecek, hanımlara hangi tüyoları verecek?
                                                       
HEPSİ HAFTA İÇİ HERGÜN 12.50’DE BANA HER ŞEY YAKIŞIR’DA!



Etiketler: , , , , ,

HaberGazi.blogspot.com:
Haber Gazi, haberler, dizi tekrarları izleyin, yarışma tekrarları izleyin,gündemin özeti, fullhd filmler,film yorumları, haftalık burç yourumları,yemek tarfileri sitesi